joi, 5 septembrie 2013

Pentru "iubitorul" de maidanezi: MARŞ!!

Nu voi putea niciodată uita aceste cuvinte, spune de tatăl lui Ionuţ, băieţelul mâncat de viu de o haită de câini maidanezi: "Vă imaginaţi cum arată un copil fără faţă şi fără scalp?" Sper ca şi pe voi să vă urmărească aceste cuvinte, toată viaţa voastră de iubitori de maidanezi!


Băi oameni "iubitori" de maidanezi, nu aveam nimic împotriva maidanezilor care umblă liberi pe stradă dacă nu aş fi fost muşcată şi eu de unul, în adolescenţă.
Nu aveam nimic cu ei, dacă nu s-ar fi strâns grupuri-grupuri în zona blocurilor unde trăiesc eu, făcându-mă să-mi fie groază să trec seara pe lângă ei, mai ales după ce eu şi fiică-mea am fost atacate în plină zi de o haită, în urmă cu vreo două săptămâni. Nu ştiu dacă aţi trăit vreodată senzaţiile care îţi invadează corpul când 3-4 câini se reped la picioarele tale, cu dinţii dezveliţi la maxim la doar câţiva centimetri de carnea ta, sărind când unul, când celălalt, să te sfâşie! Darmite când ai şi copilul cu tine, când nu ştii ce să faci ca să-l protejezi, dar să te protejezi şi pe tine, căci dacă tu ai păţi ceva şi el ar deveni victimă sigură. 
Nu aş fi avut nimic cu maidanezii, dacă nu ar fi muşcat atâtea mii de persoane (iar pe câteva dintre ele le-au omorât).
"Iubirea" voastră merge până acolo încât nu mai raţionaţi? Am auzit azi o jigodie (fiindcă femeie nu pot să o numesc), care a spus la radio "care e problema, a murit un copil, se mai întâmplă, nu mor atâţia în accidente de maşină"? Doamne, ce mi-ar fi plăcut să o am în faţă! La fel, jigodia care a luat pe semnătură unul din câinii care l-au mâncat de viu pe Ionuţ spunea că ea nu are nimic să-şi reproşeze... 

Iubirea pentru animalele fără adăpost nu este iubire. Spune-ţi-i milă (deşi mă întreb atunci de ce nu vă este milă şi de soareci sau de şobolani şi de ce durează doar când vă aduceţi aminte, în marea voastră parte!), dar nu dragoste! Nu înseamnă că dacă duci mâncare când îţi aduci tu aminte şi eşti dispus să faci o plimbărică afară, îi iubeşti. Eu cred că poţi demonstra că iubeşti animale luându-le sub aoperişul tău, tratându-le la veterinar, oferindu-le mâncare, afecţiune, PERMANENT! Adică să nu vagabondeze pe străzi. Cunosc atâţia oameni care sunt iubitori de animale fără adăpost, dar care le-au oferit o casă, îşi asumă răspunderea creşterii lor, le îngrijesc şi le iubesc, în permanenţă. Ăştia sunt iubitorii de animale fără adăpost, nu cei care se bat cu pumnul în piept că "îngrijesc" căţeii din faţa blocului fiindcă le-au dus mâncarea care oricum se acrise sau care le dau oasele de pui care le-au rămas de la prânz ("că lor nu le fac rău, ca la câinii de apartament!").


M-am gândit la durerea imensă pe care a simţit-o Ionuţ când i-au fost smulse bucăţi din carne.
M-am gândit la frica lui, când a fost muşcat, frică pe care am simtit-o şi eu, dar muult mai puţin fiindcă eram mai mare când s-a întâmplat şi în niciun caz nu atât de dramatic. 
M-am gândit la ultimele clipe ale lui Ionuţ, înainte să moară. M-am gândit că în subconştientul lui, se ruga, mititelul, să moară odată... 
M-am gândit la bunica care îşi va reproşa pesemne toată viaţa (chiar dacă nu ar trebui!) că şi-a scăpat din ochi cei doi nepoţi, şi că unul din ei a pierit în acest fel halucinant de dureros.
M-am gândit la mama şi la tatăl lui Ionuţ, care nu vor mai fi oameni întregi psihic toată viaţa lor din cauza durerii.
M-am gândit la ce trebuie să fi simţit tatăl acela când şi-a ridicat copilul de la morgă "fără faţă şi fără scalp", doar "cu tălpile intacte"! Medicul legist este şi el şocat şi cred că nu mai există vreun om care să fi văzut atâtea grozăvii ca un medic legist...

Voi v-aţi gândit măcar o clipă la toate astea??

Îmi doresc să nu mai văd picior de maidanez pe stradă (dacă nu e loc pentru ei în casele iubitorilor de maidanezi, să fie eutanasiaţi!). Îmi doresc ca voi, iubitorii de maidanezi, să vă gândiţi măcar o clipă la copilaşul ăla de 4 ani, ce-o fi simţit el în minutele alea când era torturat pe viu de animalele pe care le apăraţi atât de mult dar de care nu sunteţi în stare să aveţi grijă. Ce frică groaznică, cât de mult s-a gândit la mămica lui, cât de mult îşi dorea să vină cineva să-l salveze, cât o fi ţipat şi ce dureri atroce trebuie să fi avut! Mai puteţi "iubi" la fel de mult??

Acest mesaj este pentru acele persoane jalnice care se dau mari iubitoare de animale fără adăpost dar care nu au făcut nimic real pentru a le ajuta să nu mai fie în acea situaţie! 
Sunt excluse persoanele care au luat câini maidanezi acasă şi care le-au oferit posibilitatea să fie animale de companie adevărate, îngrijite şi iubite permanent!

4 comentarii:

  1. Sunt sigura ca ai plans cand ai scris pentru ca si eu am plans cand am citit!Suntem mame si stim ce inseamna dragostea pentru copii, eu as innebuni de-a dreptul daca copilului meu i s-ar intampla ceva.
    Iubitorii de caini maidanezi sunt bolnavi mintal, oameni cu complexe peste masura si inferiori din toate punctele de vedere. Acestia urasc oamenii si iubesc cainii de pe strada, oare nu e o boala? "cand te iubesti pe tine poti iubi si pe cei din jurul tau" Osho.
    Eu am un astel de caz in bloc si strang probe "fotografii" pentru a putea scapa de cei 12-13 caini din spatele blocului carora presedintele le cumpara oase de la piata cu kilogramele! Basescu-primar a fost blamat cand a eutanasiat cainii din Bucuresti dar se pare ca 60.000 de caine e fffff mult pentru un oras. Sunt pro eutanasierii cainilor fara stapan si inaite acestui sacrificiu a unei vieti nevinovate si dupa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei bolnavi mintali sunt cei care abandonează animalele nevinovate... noi avem rațiune și liber arbitru, noi ar trebui să răspundem pentru ei, e datoria noastră.
    În alte ordine de idei, textul nu e obiectiv și se bazează pe sentimentalism, cu care evident nu se poate soluționa problema.
    Și pentru cei care militează împotriva cei care iubesc animalele, de o mie de ori aș salva un animal decât un om, pentru că animalele nu au rea-intenție!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hermy, ma bucur ca ai avut rabdare sa citesti articolul si sa lasi si un comentariu. As vrea insa sa te rog sa il citesti cu atentie, fiindca eu nu sunt impotriva animalelor si cu atat mai mult nu sunt impotriva celor care iubesc animalele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu exista IUBITORI si NEIUBITORI ! Toata lumea iubeste animalele dar asta nu inseamna sa stam sa fim omoriti de ele si NICI sa facem ferme de maidanezi in romania . Nu am chef si nici NU vreau sa platesc taxe si impozite sa fac crescatorie de maidanezi .

    RăspundețiȘtergere