sâmbătă, 24 august 2013

Discriminare la Orhideea Spa - accesul copiilor, interzis. Aproape.


Aceasta este cererea de restituire a banilor pe care i-am plătit pentru un abonament la înot pentru fi-mea. Veţi înţelege din text toată situaţia. A mai păţit cineva asta? Mi-aş dori enorm să pot să fac ceva. Mă lovesc mereu de nepăsarea şi nesimţirea românească, dar de data asta, parcă nu pot să trec cu vederea...


Buna ziua,


Aşa cum am discutat şi la telefon cu angajata Ungureanu, solicit restituirea restului de sumă achitată în avans cu titlu de abonament individual pentru înot încheiat pe numele fiicei mele. 


Îmi exprim şi pe această cale înţelegerea maximă cu privire la faptul că afacerea pe care o conduceţi este adresată EXCLUSIV relaxării adulţilor care vă calcă pragul, deşi, în acelaşi timp, nu înţeleg de ce acceptaţi copii la cursurile de înot special create pentru ei şi în plus mai faceţi şi "super-oferte" de prelungire a timpului în care copiii pot sta la Orhideea Spa ("prelungim veselia cu încă 2 ore", după cum pompos vă exprimaţi). Angajata Ungureanu nu a putut să-mi dea o explicaţie logică cu privire la faptul că acceptaţi ca adulţii plătitori de abonament care vă calcă pragul, să fie însoţiţi de copii şi de bonă, fapt scris negru pe alb pe pagina site-ului şi în contractul vostru: "Family – card de membru pentru o familie compusă din doi adulți, copii lor și aparținător (bonă)". Apropo, copiii se scrie cu 3 i, în situaţia descrisă de Dvs. :)) 
Vă reamintesc faptul că oamenii adulţi (plătitori de abonamente) fac sex, din acest act rezultând, uneori, copii. Nu căţei sau chinchille pe care să le poţi lăsa acasă, în coteţul/ cuşca lor, aşa cum mi s-a sugerat de către conducerea Spa-ului. Un câine poate avea grijă de el când este lăsat nesupravegheat o perioadă de timp, pe când un bebeluş de 6 luni, nu!
De asemenea, nu pot sa nu îmi exprim părerea de rău cu privire la faptul că sunteţi incapabili să găsiţi metode diplomate de a face o mamă să se "care" din clubul domniei voastre exclusivist, plin de adulţi nemulţumiţi de plânsul copilaşului său, aşa cum v-aţi exprimat (care plâns durase aproximativ 3-4 minute aşa cum lesne se poate observa pe camerele video) şi nu să i se spună: "Vă rog să încercaţi să liniştiţi bebeluşul fiindcă îi deranjează pe clienţii de la masaj". I-am spus amabilului Dvs angajat că sunt deja cu bebeluşul în braţe şi că fac tot ce ţine de mine să-l liniştesc, iar acesta mi-a sugerat să ies afară cu copilul, unde erau nu mai puţin de 40 de grade Celsius, la umbră. (asta s-a întâmplat în urmă cu ~ 3 săptămâni). 
Astăzi, am avut nesimţirea să vin cu căruciorul bebeluşului (din nou, fiindcă mai venisem şi în celelalte 4 dăţi, tot cu el, dar pesemne nu a fost observat), şi chiar dacă era de firmă, (am încercat să rămân în trend-ul locaţiei în care mă aflam, ca să nu vă fac să vă simţiţi prost), am avut surpriza să mi se spună că-mi va fi luat şi dus la "recepţia mică" întrucât incomodează. M-am uitat în încăperea care măsoară cel puţin 50-60 de metri pătraţi şi după ce nu am văzut alte persoane în afară de mine şi cei doi angajaţi care au dorit să "respecte regulamentul", am ripostat. Nu, nu m-am "aprins cam tare", după cum s-a exprimat angajata Ungureanu, ci am ripostat, întrucât nu mi s-a părut normal să-mi fie smuls un bun personal pe care îl aveam în grijă şi care ţine loc, pe perioada deplasărilor, de pătuţ pentru bebeluşul meu cuminte (dar zgomotos în accepţiunea Dvs). Dl. Bogdan de la recepţia mare a făcut tot posibilul să mă liniştească, susţinând interesele firmei până în pânzele albe, dar nu a reuşit pentru nimic în lume să şteargă dezamăgirea pe care am simţit-o, că pentru o secundă, mi-a fost aproape ruşine că am copii. Evident, sunt ironică, sper că v-aţi prins!! Niciodată nu mi-ar fi ruşine că am copii, este o calitate domnilor, nu un defect, aşa cum faceţi voi să pară!



Aştept cu înfrigurare să mă chemaţi să-mi iau banii pentru perioada în care nu am fost la voi şi nu am avut "plăcerea" să stau stresată că am venit însoţită de cele mai mari două realizări ale vieţii mele.


Mulţumesc?
Nu!
Speranţa Zamora



P.S. Vă invit să vizitaţi şi alte ţări, ca să vedeţi cum se comportă oamenii cu copiii. Inclusiv în Spa-uri...
P.P.S. Angajata Ungureanu mi-a spus că de acum veţi analiza cu mai multă atenţie familiile care au copii mici. Sunt curioasă, le veţi refuza? Dar ce faceţi, dacă nu vin cu "plângătorii" după ei când încheie contractul? Le restituiţi banii cum faceţi şi cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu