duminică, 25 august 2013

Discriminare la Orhideea Spa - continuare 1

Nici astăzi nu am putut să stau prea liniştită. 
Îmi veneau şi reveneau în minte cuvintele managerului - doamna Ungureanu, care mă sunase ieri după-masă ca să "repare" greşeala colegilor ei. 
La un moment dat, eu vorbindu-i foarte calm (îmi trecuse şocul şi deja acceptam situaţia), îmi spune că se bucură foarte mult că le-am înţeles punctul de vedere. I-am spus că dacă nu răcnesc şi nu o jignesc nu înseamnă că sunt de acord cu punctul lor de vedere şi că nici nu voi fi vreodată! Săraca, era absolut convinsă că are dreptate, ba mai mult, la un moment dat şi-a dat frâu liber la gânduri şi exprimare şi îmi spune, pe un ton foarte natural: "Vă repet, noi suntem aici pentru relaxarea oamenilor şi nu ne convine ca acest loc să se transforme într-un ştrand, unde aleargă copiii peste tot". Trecând dincolo de ideea că totuşi, copiii, nu aleargă numai la ştrand, ci şi în alte locuri :), m-am gândit ce hal de gândire poate să aibă această femeie care reprezintă şi susţine interesele celor de la Orhideea Spa. Ce hal de gândire are conducerea de acolo, care a întocmit regulamentul care le interzice angajaţilor de la recepţie să permită staţionarea cărucioarelor (ăştia sunt mai ceva ca poliţiştii). 
Am rugat-o să-mi spună de ce permit accesul bonelor - facilitate special concepută pentru familiile cu copii, deci iată că totuşi, Orhideea Spa se adresează şi familiilor cu copii! Ştiţi care a fost răspunsul ei halucinant?? "Ca acestea să ţină copiii în frâu". Da ce frate, sunt cai? Măgari?! Ai înnebunit??
A fost o discuţie lungă de 40 de minute, în care eu o ţineam pe a mea şi ea pe a ei, cumva, două discuţii separate, dacă stai să te gândeşti. Ea, absolut convinsă că are dreptate şi absolut hotărâtă să mă facă să accept că sunt nebună şi exagerată, după cum a sugerat: "Pesemne sunteţi dumneavostră o mamă prea dedicată (a crezut aici că m-a lovit cu cât de diplomată a fost, aş face pariu!) şi din cauza asta v-aţi aprins atât de tare". I-auzi, măi! Biata de ea... Nu s-a oprit acolo cu gafele, ci a continuat spunând că "nimeni nu-şi imaginează că poate veni cineva la Spa cu copil de 6 luni" (adică, măi femeie, stai naibii acasă cu bebeluşul!). Numai că eu nu venisem la Spa, să fac tratamente şi masaje, ci însoţeam fetiţa la cursurile de înot pentru care plătisem o cârcă de bani (mai exact 884,20 lei pentru 12 şedinţe). Când i-am spus că sunt nevoită să vin şi cu copilul cel mic fiindcă nu am cu cine să-l las, s-a înmuiat şi mi-a făcut favoarea de a părea că mă înţelege, că acceptă, cu greu, ideea.

Acum am observat cu stupoare, intrând din nou pe site-ul lor, că au piscină dedicată copiilor. De la etaj, unde este recepţia, nu se vede, dar fi-mea îmi povestise de ea. 
Deci, iniţial, ideea a fost gândită bine, ulterior pesemne, când a intervenit gândirea (românească) a unora care au ceva probleme în a se acomoda cu copiii, s-a stricat totul...

Oricum, de la piscina special construită pentru copii şi permiterea bonelor de a veni pentru a însoţi familiile cu copii şi până la "vom revizui situaţia faţă de familiile cu copii mici şi vom analiza dacă vom permite accesul acestora la Orhideea Spa" este o distanţă uriaşă!!

Aştept acum un răspuns din partea lor, sper să vină cât mai repede. Pentru tot acest circ şi stres am plătit 200 euro, din care fi-mea a apucat să facă 5 şedinţe, din care 2 au fost însoţite de numeroase remarci negative la adresa copiilor, la comportament discriminatoriu făţiş faţă de familiile cu copii. Promit să fac tot ce ţine de mine pentru ca această situaţie să ajungă să fie cunoscută şi sper să mai găsesc părinţi care s-au lovit de aceleaşi probleme, eventual tot la Orhideea Spa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu